KELAS
|
2J
|
MATAPELAJARAN
|
Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan
|
HARI / TARIKH
|
SELASA / 24 Februari 2015
|
MASA
|
3.25-4.00
|
TEMA
|
Pencapaian kendiri
|
TAJUK
|
Unit 1: Kecemerlangan Diri
|
HASIL PEMBELAJARAN
|
Pengetahuan
- Mengetahui dan memahami ciri-ciri perwatakan yang
terpuji.
Kemahiran
- menyatakan perwatakan yang baik dalam kehidupan
harian.
Nilai
- Mengamalkan perwatakan yang terpuji.
- Menghargai kepentingan mempunyai ciri-ciri perwatakan yang terpuji.
|
PENDEKATAN
|
Pendekatan Koperatif
|
KBKK
|
Mengumpul maklumat, berbincang, dan melahirkan idea
|
ABM/ICT
|
Buku teks PSK Tingkatan 2
|
NILAI MURNI
|
Bertolak ansur
|
REFLEKSI
|
Pelajar memahami dengan lebih jelas mengenai ciri-ciri perwatakan yang terpuji.
Pelajar berbincang dan memberi respon yang baik mengenai ciri-ciri perwatakan yang terpuji dalam kehidupan seharian.
|
SUBJEK
|
Mathematics
|
KELAS
|
1C
|
HARI / TARIKH
|
Selasa / 24 Februari 2015
|
MASA
|
4.35-5.10
|
BIDANG PEMBELAJARAN
|
2. Urutan dan Pola Nombor
|
OBJEKTIF PEMBELAJARAN
|
Pelajar akan belajar untuk :
Memahami semula konsep-konsep serta pengatahuan topik-topik sebelum menerusi perbincangan dan sesi soal jawab.
|
HASIL PEMBELAJARAN
|
Pelajar akan dapat :
Pelajar dapat memahami dengan lebih baik bagi topik-topik
sebelum.
|
AKTIVITI
|
Semakan latihan sub-sub topik dalam bidang 2.
Urutan dan Pola Nombor.
|
NILAI
|
Kerjasama, Bertanggungjawab, Menghormati
|
ABM/ICT
|
Buku Teks Matematik Tingkatan 1
|
REFLEKSI
|
Pelajar memberikan respon yang baik dalam sesi
perbincangan dan soal jawab.
|
No comments:
Post a Comment