SUBJEK
|
Mathematics
|
KELAS
|
1C
|
HARI / ISNIN
|
Rabu / 11 Mac 2015
|
MASA
|
12.50-2.00
|
BIDANG PEMBELAJARAN
|
2. Urutan dan Pola Nombor
|
OBJEKTIF PEMBELAJARAN
|
Pelajar akan belajar untuk :
2.8 Memahami dan menggunakan pengetahuan faktor
sepunya dan Faktor Sepunya Terbesar (FSTB)
suatu nombor bulat.
|
HASIL PEMBELAJARAN
|
Pelajar akan dapat :
2.8.3 Menentukan FSTB bagi dua atau tiga nombor
yang diberi.
|
AKTIVITI
|
Pendahuluan, Penerangan, Perbincangan, Kesimpulan,
dan Latihan, PBS
|
NILAI
|
Bertanggungjawab, Berdisiplin, Berkerjasama
|
ABM/ICT
|
Buku Teks Matematik Tingkatan 1
|
REFLEKSI
|
Pelajar memberikan respon yang baik serta berkerjasama
dalam melahirkan suasana belajar yang produktif.
|
KELAS
|
2H, 2D
|
MATAPELAJARAN
|
Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan
|
HARI / TARIKH
|
RABU / 11 MAC 2015
|
MASA
|
2.00-3.10, 5.10-6.20
|
TEMA
|
Hubungan kekeluargaan
|
TAJUK
|
Unit 2: Perpaduan dalam keluarga
|
HASIL PEMBELAJARAN
|
Pengetahuan
- Mengetahui dan memahami cara-cara untuk mencapai
perpaduan dalam keluarga.
Kemahiran
- Menghuraikan kepentingan perpaduan dalam keluarga
Nilai
- Menghargai perpaduan dalam keluarga.
|
PENDEKATAN
|
Pendekatan Koperatif
|
KBKK
|
Mengumpul maklumat, berbincang, dan melahirkan idea
|
ABM/ICT
|
Buku teks PSK Tingkatan 2
|
NILAI MURNI
|
Bertolak ansur
|
REFLEKSI
|
Pelajar memahami dengan lebih jelas mengenai cara-cara untuk mencapai perpaduan dalam keluarga.
Pelajar berbincang dan memberi respon yang baik mengenai
kepentingan perpaduan dalam keluarga.
|
No comments:
Post a Comment